2007-01-17

Nu ska den bort...

En gång tidigare har jag avlägsnat hela Bobbyn. Jag trivdes väl sådär...men nu när man är pappaledig funkar det inte att springa till frissan var fjärde vecka för att hindra spridningen av ogräset.

Nu till helgen ska jag ta några starka så jag vågar raka bort den. Om jag vågar (givetvis vågar jag!) kommer en jämförande bild upp. Det gäller även att apparaten orkar jobba igenom Bobbyn.

Så här ser den ut nu:



Fattar inte vad jag gör för fel när jag fotar, det saknas minst 10-15% i volym. Bilden gör inte Bobbyn rättvisa om vi säger så.

Kan även nämna att jag är nyss utkommen från duschen på bilden vilket gör att frillan inte är riktigt så "fluffig" som den är typ 15-30 minuter efter duschen...då är det riktigt illa. Det är i det läget mindre föremål som kattungar, leksaker och cyklar automatiskt dras in i "massan" om de kommer i närheten...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra broder!

Hälsningar
Monchichi

Linda K sa...

HA HA HA HA HAA HAHAHHAHAHHSHAHAHHAHAHAH!

Linda K sa...

nej det räcker inte: HAHSHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH!

Magnus sa...

Jag kan fylla på... HAHAHSHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAA!!!

Viss är den äcklig?

Linda K sa...

den är grym! :D