2006-12-20

"Brudarna" i Äntligen Hemma

Jag är less på Äntligen Hemma, av alla "inredningsprogram" är det i särklass den sämsta. Ändå kollade jag på det igår (och förra veckan, och förra...)

Innan Bosse ens visade sig i gårdagens så kallade julspecial undrade jag när han skulle komma in och binda en krans. Och se på f*n, där stod han plötsligt med en färdig ring han började behandla med grön ståltråd, har vi sett det förr?

Åter till topic...

Vad är det för "brudar" de har fått in i programmet? Hon Lollo och den andra mörkhåriga. Är det ett krav att de ska ha urringningar så att man ser naveln då de häftar fast tyg i spånskivor?! Timell står där och blir alldeles till sig i byxan med okammat hår och pikétröja från 1993.

Tänkte hitta nån bra bild på fyrans hemsida, titta vad som poppar upp först! HAHAHHAHA! Underbart! I rest my case.



Ftomm ftomm!


(Såg att Lollo stavar sitt namn Lulu. Ber om ursäkt. Bilden ovan är editerad för tydlighets skull.)

EDIT: Ett bra inredningsprogram är "Från koja till slott" på TV3.

4 kommentarer:

Linda K sa...

ha ha ha du drog en närbild! :D

Magnus sa...

Ja ifall nån hade missat :B

Äru inte på MSN?

http://www1.messengerfx.com/

Anonym sa...

Till ditt försvar måste ju sägas att det inte är direkt du som klickar på fyra-knappen på tisdagskvällen. Men jag tror även jag ger upp nu. Gårkvällens avsnitt var spiken i kistan för min del. Nu är det slutt. Inga fler chanser för Timpan.

Magnus sa...

Bra bra, tack tack! =)